Graficznej
Zdjęcia reklamowe
Napisane przez: ING Group
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com

Na robieniu i obróbce zdjęć reklamowych możemy zarobić majątek, ale trzeba jeszcze poszczycić się np. wiedzą z zakresu marketingu

Zdjęcia używane w reklamie muszą spełniać szereg kryteriów i z pewnością nie bywają podobne to tych, które robimy codziennie swoim aparatem wbudowanych w telefon. Zresztą samo ujęcie prawdopodobnie nie jest tak ważne jak późniejsza obróbka. Na przykład fotografie typu packshot zanim trafią na okładki folderów reklamowych lub billboardów, muszą zostać poddane specjalnej obróbce komputerowej.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.