Graficznej
Zdjęcia reklamowe
Napisane przez: ING Group
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com

Na robieniu i obróbce zdjęć reklamowych możemy zarobić majątek, ale trzeba jeszcze poszczycić się np. wiedzą z zakresu marketingu

Fotografie używane w reklamie muszą spełniać szereg wymagań i na pewno nie są podobne to tych, które robimy każdego dnia swoim aparatem fotograficznym. Zresztą samo ujęcie chyba nie jest tak ważne jak późniejsza obróbka. Na przykład zdjęcia z rodzaju packshot zanim trafią na okładki ulotek reklamowych bądź billboardów, muszą zostać poddane specjalistycznej obróbce komputerowej.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.