Reklama na ekranie LED

Reklama na monitorze ledowym pomoże nam wyróżnić naszą firmę i jej propozycję spośród wielu innych, dzięki atrakcyjnej i żywej formie pokazów oraz znakomitym lokalizacjom monitorów ledowych, przyciągających wzrok olbrzymiej ilości potencjalnych konsumentów. Dzięki gigantycznym monitorom możemy przekazywać szereg danych czy propozycji w niespotykany do niedawna sposób.


Wyższość telebimu nad tablicą reklamową jest bardzo duża. Z doświadczeń wypływa, że reklama emitowana na telebimie jest trzecią co do skuteczności formą marketingu spośród dzisiaj występujących na rynku (zaraz po rekomendacji oraz reklamie telewizyjnej). Równocześnie jest to najskuteczniejsza postać reklamy typu outdoor (link do witryny). Reklamę na tablicy reklamowej zauważa mniej więcej 3-6% osób. Reklamę na telebimie spostrzega natomiast od 70 do 90% osób, zatem pojedynczy telebim pracuje jak 8 do 15 bilbordów.

Nowoczesne telebimy są wysokiej klasy sprzętami, służącymi do przesyłu informacji (przeważnie promocyjnych) znacznemu gronu odbiorców. Jest to jedyna jak dotąd technologia, która pozwala na emisję obrazu o wysokiej jakości oraz doskonałej widzialności dzięki użyciu nowoczesnych diod ledowych. Jedynie ta technika pozwala pokonać promienie słoneczne, co czyni telebimy rewelacyjnie dostrzegalnymi w świetle dziennym.

Telebimy dają niczym nie ograniczone możliwości dynamiczne, przy czym nie wymagają ponoszenia dużych kosztów drukowania, umożliwiają dowolne animacje komputerowe i projekcje obrazu telewizyjnego. W porównaniu do statycznych nośników reklamy typu outdoor (banery, tablice reklamowe, bilbordy) telebimy ledowe
telebim reklamowy
Napisane przez: Nacho
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
przez swą ruchomą formę przekazu wiedzy mają zdecydowanie większą skuteczność.


Jeszcze jednym pozytywem reklamy na telebimach ledowych jest możność komunikowania naszych potencjalnych nabywców na bieżąco o najświeższych promocjach, redukcjach cen lub [FireTMS] też wyprzedażach z wykorzystaniem możliwości szybkiej przemiany przekazu reklamowego oraz aktualizacji informacji w rzeczywistym czasie - . Podobnej możliwości nie mieć nie będziemy reklamując nasz produkt za pomocą tradycyjnego bilbordu.

Monitory LED cechują się wysoką odpornością na zmienne warunki pogodowe przy zachowaniu idealnej jakości wyświetlanego komunikatu promocyjnego. Rezultaty testów nad skutecznością reklamy na telebimach udowadniają opłacalność inwestycji w tą formę promocji.
2019/10/13, 07:09
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.