W RAMACH LOJALNOŚCI

W dzisiejszych czasach programy lojalnościowe to wyższy poziom marketingowych pomysłów. Nie wystarczy pierwszej lepszej osobie z brzegu (albo, co drugiemu klientowi) proponować karty stałego klienta to niewystarczająca taktyka. porządny program lojalnościowy to coś więcej, to opcja, która daje możliwość poczuć się konsumentowi niezwykle dobrze, dzięki czemu zyskujemy pewność, że klient jeszcze wiele razy zrobi u nas zakupy. Oczywiście jest wiele programów lojalnościowych dla wszystkich. Większość z nas ma jakąś kartę stałego klienta, czy to ze sklepu spożywczego, sklepu odzieżowego czy kartę do zbierania punktów, która pozwala nam otrzymanie ciekawych rabatów, zgarnięcie fajnych nagród.

karta lojalnościowa
Napisane przez: Morten Liebach
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Poza granicami naszego kraju tworzy się programy lojalnościowe elitarne, których w naszej ojczyźnie jest niewiele. Przy tego rodzaju programach persony otrzymujące kartę stałego klienta są poddawane selekcji. Po kilkumiesięcznych analizach wystosowywane są karty stałego klienta, często też robione przyjęcia dla wybranych konsumentów, by Ci czuli się naprawdę wyróżnieni. A jak wiadomo dobry klient to usatysfakcjonowany i doceniony klient.

BIERZ, CO CHCESZ
Jedna z sieci telefonii komórkowej ma niesamowicie ciekawy program lojalnościowy dla osób mających telefon na abonament. Program ten pozwala na zdobycie ciekawych nagród po uzyskaniu właściwej liczby punktów. Sieć ta posiada katalog nagród, z którego osoba należącą do tego programu lojalnościowego może wybrać nagrodę za równowartość zdobytych punktów. Chcąc zrobić program lojalnościowy dobrze jest zwrócić uwagę na możliwości, jakie dałby nam on poza Polską. Jeśli myślimy o tym by wypromować naszą firmę poza krajem to warto też tak spojrzeć na program lojalnościowy. Jaką metodą mógłbym przekonać ludzi nie tylko z mojego kraju, ale też spoza granic, by przystąpili do naszego programu lojalnościowego? To dobry sposób by spopularyzować swój program lojalnościowy poza krajem. Dlaczego? Otóż program takiego typu to coś w rodzaju produktu.

Chociaż nie sprzedajemy, go, ale to on sprawia, że więcej zyskamy. Im większe oddziaływanie programu lojalnościowego, tym wyższe zyski są w kieszeni naszej firmy. Jeśli chcemy by nasz program lojalnościowy odnosił duże sukcesy, musimy o nim myśleć nie, jako o metodzie do wykorzystania go w Polsce, ale jako o światowym produkcie. Dobre programy lojalnościowe to te, które zostały przeniesione z jednego państwa do kolejnych. Takich programów lojalnościowych jest na świecie kilkanaście. Najlepiej jest, więc brać przykład z najlepszych.

Źródło informacji: bonusclub.pl.
2017/12/29, 09:36
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.