Dotarcie do użytkownika wydaje się w dzisiejszych
czasach najlepszym etapem w zarządzaniu firmą. Rozwinięcie należytych relacji z użytkownikiem jest na wagę złota.

Napisane przez: Simon Fraser University - University Communications
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com

Napisane przez: Butz.2013
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Frapujesz się, jaką pralkę kupić? Na początek powinieneś odpowiedzieć sobie na zapytanie: w którym miejscu ją ustawisz (np. w kuchni albo w łazience)?
Od tego będzie uzależniony sposób ładowania oraz możliwość zabudowy.

Napisane przez: Pat Strosahl
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Czy jednak do przeciętnego konsumenta trzeba pojechać samodzielnie, własną ręką wypisać potrzebny dokument, zapamiętać twarz i upodobania? Jak dać sobie radę z tymi zadaniami, wykorzystując najnowsze technologie?
Połączenie z klientem jest kluczową kwestią. Może być to sam kontakt telefoniczny lub online, przede wszystkim tam, w których charakter działalności utrudnia osobiste odwiedzanie kontrahentów. Jakąkolwiek formę mu nadamy, winien być wpasowany w całą strategię firmy i dogłębnie zaplanowany. Warto skorzystać ze strategii CRM, opracowanych już wcześniej i nieraz sprawdzonych. Do kupienia są aplikacje do obsługiwania CRM, jakkolwiek zdaje się najbardziej atrakcyjnym rozstrzygnięciem jest CRM na zamówienie. Dzięki temu strategia kontaktu z klientem jest dopasowana do wymagań i możliwości danej firmy, bierze pod uwagę także specyfikę dziedziny, krajowe uwarunkowania (polecany crm na zamówienie). Działa u nas sporo firm, które specjalizują się w tworzeniu układów CRM na zlecenie i warto korzystać z ich oferty.
W każdej specjalności trochę coś innego będzie zwracało uwagę sprzedawców, inne funkcjonalności będą pełniły czołową rolę . Jednym z wzorców CRM jest oprogramowanie dla brokera, jakie umożliwia szybko uzyskać wgląd w polisę bądź inne pakiety klienta czy też wręcz przekazać przypomnienie o wpłacie raty, jeśli takie jest potrzebne.