Jeśli zarządzasz przedsiębiorstwem, przemyśl, jak kontaktujesz się z klientami. Poznaj kilka dobrych rad

Dotarcie do użytkownika wydaje się w dzisiejszych czasach najlepszym etapem w zarządzaniu firmą. Rozwinięcie należytych relacji z użytkownikiem jest na wagę złota.


terapia
Napisane przez: Simon Fraser University - University Communications
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com


Więcej tekstów

Szkolenia ISTQB będą często polecane

firm
Napisane przez: HTC
Zainspirowane przez: HTC
Jeśli mamy firmę, to chcemy, aby wszystko w niej działało na każdym poziomie, dlatego nie może nas zaskakiwać, że powstaje coraz więcej programów, które pomagają nam w sterowaniu tym wszystkim.


Dekoracja wnętrz
Napisane przez: Pat Strosahl
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com


Czy jednak do przeciętnego konsumenta trzeba pojechać samodzielnie, własną ręką wypisać potrzebny dokument, zapamiętać twarz i upodobania? Jak dać sobie radę z tymi zadaniami, wykorzystując najnowsze technologie?


Połączenie z klientem jest kluczową kwestią. Może być to sam kontakt telefoniczny lub online, przede wszystkim tam, w których charakter działalności utrudnia osobiste odwiedzanie kontrahentów. Jakąkolwiek formę mu nadamy, winien być wpasowany w całą strategię firmy i dogłębnie zaplanowany. Warto skorzystać ze strategii CRM, opracowanych już wcześniej i nieraz sprawdzonych. Do kupienia są aplikacje do obsługiwania CRM, jakkolwiek zdaje się najbardziej atrakcyjnym rozstrzygnięciem jest CRM na zamówienie. Dzięki temu strategia kontaktu z klientem jest dopasowana do wymagań i możliwości danej firmy, bierze pod uwagę także specyfikę dziedziny, krajowe uwarunkowania (polecany crm na zamówienie). Działa u nas sporo firm, które specjalizują się w tworzeniu układów CRM na zlecenie i warto korzystać z ich oferty.


W każdej specjalności trochę coś innego będzie zwracało uwagę sprzedawców, inne funkcjonalności będą pełniły czołową rolę (www.netsoft24.pl/branze/serwis_10.html). Jednym z wzorców CRM jest oprogramowanie dla brokera, jakie umożliwia szybko uzyskać wgląd w polisę bądź inne pakiety klienta czy też wręcz przekazać przypomnienie o wpłacie raty, jeśli takie jest potrzebne.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.