Jeśli posiadamy firmę, to powinniśmy się liczyć z tym, że będziemy posiadali sporo linii
telefonicznych, szczególnie jeżeli obmyślamy posiadać sporej wielkości dział obsługi kontrahenta.
Przez to wszystko musi być właściwie przyszykowane.
Nawet jeśli klient - (
elektroniczny system obsługi klienta) dzwoniąc do nas, powinien poczekać na połączenie, to warto zadbać, by nie skarżył się na tą niedogodność. Jeśli będziemy używali dobrze dopracowany nasz call
center system, to klient (przejdź do strony) będzie co jakiś czas dostawał wia
domość, który okazuje się być w kolejce oczekujących telefonów, a więc
będzie miał możliwość sam powiedzieć, czy pragnie poczekać na połączenie, czy mimo wszystko woli się rozłączyć oraz zatelefonować potem. Poza tym dobrze przygotowany call center system, daje nam gwarancję, że osoba telefonująca będzie przełączona do pierwszej wolnej osoby natychmiast, jeżeli to tylko będzie realne, co mocno przyspieszy pracę calutkiego działu. Potrzeba używać dobre systemy, tak aby uzyskać gwarancję, że działają one na odpowiednim poziomie oraz że będą co jakiś czas dawały dzwoniącemu sygnał, że nie jest zapomniany.