Czy zaciekawi nas w jaki sposób pracuje call center system?

Jeśli posiadamy firmę, to powinniśmy się liczyć z tym, że będziemy posiadali sporo linii telefonicznych, szczególnie jeżeli obmyślamy posiadać sporej wielkości dział obsługi kontrahenta.




Przez to wszystko musi być właściwie przyszykowane.


Call center system powinien być przygotowany na odebranie mnóstwa połączeń


call center
Napisane przez: Senado Federal
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com


Nawet jeśli klient dzwoniąc do nas, powinien poczekać na połączenie, to warto zadbać, by nie skarżył się na tą niedogodność. Jeśli będziemy używali dobrze dopracowany nasz call center system, to klient będzie co jakiś czas dostawał wiadomość, który okazuje się być w kolejce oczekujących telefonów, a więc będzie miał możliwość sam powiedzieć, czy pragnie poczekać na połączenie, czy mimo wszystko woli się rozłączyć oraz zatelefonować potem. Poza tym dobrze przygotowany call center system, daje nam gwarancję, że osoba telefonująca będzie przełączona do pierwszej wolnej osoby natychmiast, jeżeli to tylko będzie realne, co mocno przyspieszy pracę calutkiego działu. Potrzeba używać dobre systemy, tak aby uzyskać gwarancję, że działają one na odpowiednim poziomie oraz że będą co jakiś czas dawały dzwoniącemu sygnał, że nie jest zapomniany.


1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.