Plusy i minusy zarobkowej pracy w Centrum Obsługi Klienta.

Od dawna zarobkowa praca na słuchawce króluje pośród propozycji na rynku pracy. Duże korporacje poszukują potentatów na stanowiska telefonicznych doradców czy telemarketerów.






element


Rynek w ostatnim czasie uległ diametralnym przemianom, które bez wątpienia miały wpływ na rodzaj szukanych pracowników.


Praca na słuchawce ma niewątpliwie wiele zalet, ale pojawiają się w tym charakterze pracy także negatywne aspekty. Do pozytywnych aspektów pracy na telefonie zalicza się brak bezpośredniego kontaktu z Klientem. Ten typ pracy jest wyśmienitym wyjściem dla osób, które są wstydliwe. Innym pozytywnym aspektem tej posady jest często zadowalająca pensja - osiągana przede wszystkim dzięki wysokim premią. Poza tym na dzień dzisiejszy na rynku pracy jest duży niedobór kandydatów na pracowników do pracy w charakterze telefonicznego konsultanta.


Zapewne minusem pracy w telefonicznej obsłudze klienta jest znaczne obciążanie narządu słuchu, które może skutkować chorobami. Bardzo ważne jest zatem, aby stale sprawdzać stan uszu, ponieważ w innym wypadku można zapaść na chorobę zawodową, co uniemożliwi dalszą pracę na stanowisku telefonicznego konsultanta. Kolejnym minusem tej pracy jest wysoki stopień stresu w czasie dyskusji z trudnymi klientami.



Pomniejszenie kontaktu przez telefon z niełatwą klientelą skutkujące zmniejszeniem stopnia stresu może przynieść system contact center. Ten system opiera się nie tylko na telefonicznym kontakcie z klientami, ale też włącza takie formy kontaktu jak: e-maile, czaty, czy też smsy.
2016/10/06, 13:45
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.