Jak wyglądają współczesne przepustki na pływalnię, SPA czy na siłownię?

Być fit jest obecnie bardzo trendy. W tym celu chodzimy na siłownię, pływalnie, korzystamy także częstokroć z usług SPA. Coraz nagminniej wchodząc na basen albo siłownię dostajemy bilet w formie elektronicznej.


biznes
Napisane przez: Twinfieldinternational
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com


przykładowa strona internetowa
Napisane przez: Butz.2013
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com


przedsiębiorstwo
Zainspirowane przez: http://sxc.hu/
transcom-system.com.pl


Więcej tekstów

Wydruki 3d coraz częściej są stosowane

wydruki 3d
Napisane przez: Ewan Munro
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Znacznie częściej pragniemy zwrócić na siebie uwagę kontrahentów, wykorzystując niesamowite możliwości, które proponuje nam technika. Im coś okazuje się być fajniej wykonane, tym większa będzie nadzieja, że będzie podobać się znacznej większości ludzi, a co się z tym łączy, że zechcą oni korzystać z własnej oferty.


Elektroniczny system obsługi klienta w zespołach rekreacyjnych takich jak aquaparki, kluby fitness, lodowiska, SPA, parki rozrywki dla maluchów oraz inne obiekty o charakterze zamkniętym jest coraz to częściej spotykany. Elektroniczny system kontroli dostępu łączy sprzedaż przepustek z kontrolą dostępu do wyznaczonych obrębów budynku, a sama wejściówka służyć może do bezgotówkowego regulowania należności za nadzwyczajne usługi, co sprawia, że system zapewnia obliczalne pożytki zarówno jego operatorowi, jak i odbiorcom. Zasada działania jest nieskomplikowana - więcej o elektronicznym systemie obsługi klienta. Klient wnosi zapłatę za wstęp i dostaje wejściówkę w formie karty czipowej, bądź elektroniczny transponder zbliżeniowy w postaci breloka albo paska na przegub dłoni. Personel ma możliwość kontrolowania obłożenia indywidualnych pomieszczeń obiektu jak też miejsca bieżącego pobytu każdego klienta. Posługując się wejściówką tak jak kartą bankomatową, klient może korzystać z płatnych usług ponadprogramowych, bądź punktów gastronomicznych, na przykład barku na basenie, a rozliczyć się może przy opuszczaniu budynku -


Elektroniczny system obsługi klienta upraszcza działanie obiektów o wieloaspektowej strukturze jak też zróżnicowanej działalności. To ogromnie upraszcza korzystanie z wyżej wyszczególnionych obiektów. Upraszcza także życie obsłudze pływalni czy też siłowni.
2018/07/11, 20:13
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.