Jak wyglądają współczesne przepustki na pływalnię, SPA czy na siłownię?

Być fit jest obecnie bardzo trendy. W tym celu chodzimy na siłownię, pływalnie, korzystamy także częstokroć z usług SPA. Coraz nagminniej wchodząc na basen albo siłownię dostajemy bilet w formie elektronicznej.


biznes
Napisane przez: Twinfieldinternational
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com


przykładowa strona internetowa
Napisane przez: Butz.2013
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com


przedsiębiorstwo
Zainspirowane przez: http://sxc.hu/


Elektroniczny system obsługi klienta w zespołach rekreacyjnych takich jak aquaparki, kluby fitness, lodowiska, SPA, parki rozrywki dla maluchów oraz inne obiekty o charakterze zamkniętym jest coraz to częściej spotykany. Elektroniczny system kontroli dostępu łączy sprzedaż przepustek z kontrolą dostępu do wyznaczonych obrębów budynku, a sama wejściówka służyć może do bezgotówkowego regulowania należności za nadzwyczajne usługi, co sprawia, że system zapewnia obliczalne pożytki zarówno jego operatorowi, jak i odbiorcom. Zasada działania jest nieskomplikowana - więcej o elektronicznym systemie obsługi klienta. Klient wnosi zapłatę za wstęp i dostaje wejściówkę w formie karty czipowej, bądź elektroniczny transponder zbliżeniowy w postaci breloka albo paska na przegub dłoni. Personel ma możliwość kontrolowania obłożenia indywidualnych pomieszczeń obiektu jak też miejsca bieżącego pobytu każdego klienta. Posługując się wejściówką tak jak kartą bankomatową, klient może korzystać z płatnych usług ponadprogramowych, bądź punktów gastronomicznych, na przykład barku na basenie, a rozliczyć się może przy opuszczaniu budynku - transcom-system.com.pl.


Więcej tekstów

Trzy podstawowe rodzaje call center.

biuro call center
Napisane przez: Senado Federal
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Systemy call center są współcześnie niezwykle słynne pośród firm, jakie pragną zachować dobry kontakt ze swoimi Konsumentami. Systemy call center charakteryzują się wielką funkcjonalnością i efektywnością, mają sporo cennych wartości, między innymi zezwalają pozyskać nowych Kontrahentów, zatrzymać w firmie Konsumentów dotychczasowych, zwiększyć sprzedaż czy również przeprowadzić aktywną akcję reklamową bądź marketingową. Niewątpliwie pożądane byłoby w nie zainwestować. A jakie trzy kluczowe rodzaje call center możemy obecnie wyszczególnić?
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.