Systemy contact center – jak funkcjonują

W naszym kraju bardzo łatwo przeglądając oferty z pracą, znaleźć oferty z branży call center. Pod tym angielsko brzmiącym hasłem nie kryje się nic innego jak specjalne centrum obsługi telefonicznej, które uznajemy za biuro obsługi klientów.


W takich centrach pracownik jest odpowiedzialny za obsługę rozmów wychodzących, których głównym inicjatorem jest dany podmiot. W call center odbierane są również połączenia przychodzące, które polegają głównie na przyjmowaniu wszelkich zamówień.

Router RT-N53
Napisane przez: ASUS
Zainspirowane przez: ASUS
Rozwiniętą formą systemu call center, która przez wielu zaczyna być postrzegana jako nieco mniej efektywna, są systemy contact center. W tym przypadku też zasadniczym narzędziem komunikacji z potencjalnym klientem jest telefon, jednakże prócz tego pracownik ma możliwość kontaktu z nimi przy pomocy innych urządzeń. Chodzi mianowicie o pocztę e-mail, czat internetowy czy kontakt za pomocą takich programów jak skype bądź serwisy społecznościowe.

Systemy contact center - nadają kontaktom od danych klientów specjalne priorytety, dzięki którym klienci są przekierowywane do wybranego przez owy system pracownika, który specjalizuje się w obsłudze jednego lub wielu mediów.

Zaciekawiły Cię treści podane w tym tekście? Jeżeli tak, to czytaj także Stacja kontroli pojazdów Gaj podobne informacje, dotyczące tego tematu. Zachęcamy Cię do przeczytania do nowej strony.

Duża grupa przedsiębiorstw stara się rozszerzać swoje wewnętrzne systemy contact center, ponieważ są one o wiele bardziej elastyczne aniżeli call center, którego podstawowa formuła odchodzi w Polsce.

Dzisiaj duże firmy starają się już na stałe korzystać z centrów kontaktowych, które są bardziej efektywne w kreowaniu pozytywnych interakcji z klientami.
Przyszłością wielu firm, według wielu fachowców może się okazać centrala (polecam centrala oddymiania firma mercor) voip. Voip jest nowej generacji technika, która umożliwia przesłanie mowy za pomocą internetowych łączy, które stosowane są przez protokół IP. Dzisiaj taka forma nawiązywania relacji nazywana jest kolokwialnie telefonią komórkową. Zastosowanie tego typu technik zapewnia możliwość eliminowania połączeń ciągłych, które w wielu przypadkach są niepotrzebne.

Centrala telefoniczna tego typu posiada szereg zalet. Przede wszystkim wyróżnia się niezależnością od popularnych operatorów, które narzucają ceny. Ponadto możemy liczyć na to, że będziemy mogli przeprowadzą darmowe rozmowy wewnątrz sieci danego operatora. To tylko jedne z rozlicznych plusów, o których warto pamiętać.
2020/07/13, 07:42
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.