Czym jest identyfikacja wizualna?

Identyfikacja wizualna jest to pełnia symboliki użytkowanej przez przedsiębiorstwo, czyli wszystko to, po czym można zidentyfikować naszą firmę wizualnie takie jak kolory, logo itd.


Są to kolejne fragmenty, przez które buduje się relacje z otoczeniem.


Więcej tekstów

Rodzaje aparatów elektrycznych stosowanych w elektrycznych pojazdach trakcyjnych.

snapchat
Napisane przez: Barn Images
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Artykuł zaczniemy od tego czym w ogóle są aparaty elektryczne stosowane w elektrycznych pojazdach trakcyjnych, potem będą zaprezentowane różne rodzaje tych aparatów.


Dysk SSD Torqx TRB
Napisane przez: 4Press.pl
Zainspirowane przez: 4Press.pl


Logiczna identyfikacja wizualna Wrocław identyfikacja wizualna wrocław jest najistotniejszym elementem ogólnej identyfikacji, więcej o niej - Link. W skład jego wchodzą: nazwa firmy - winna nawiązywać do jej aktywności, być jednoznaczna i wyróżniać firmę na tle konkurencji. Konstruuje się ją po uskutecznieniu gruntownej analizy firmy, charakteru jej działań. Istotnym jest, aby nazwa nie uległa zmianie. Logotyp jest to graficzne przedstawienie marki artykułu, znaku firmowego oraz pozostałych symboli umieszczanych na opakowaniach artykułów, w reklamie itd. kreowane poprzez użycie koloru, rozmiaru jak też kształtu liter, ich układu itp.


Druczki firmowe to niezbędny element systemu identyfikacji wizualnej troszczącej się o swój wizerunek jednostki. To papier oraz koperty firmowe, bruliony, wizytówki, identyfikatory pracowników etc.

Ciekawa informacja? Jeżeli tak sądzisz, poza tym wejdź na ten link - odnajdziesz o wiele więcej w ofercie (http://www.studioprinter.pl/), która dotyczy rozpatrywanej tutaj problematyki.

Pojedyncze fragmenty tychże materiałów, to znaczy papier, treść, liternictwo muszą harmonizować z ogólnie przyjętymi zasadami systemu identyfikacji wizualnej. Fragmentem druków firmowych jest tak zwany konstans firmy, a więc stały układ graficzny znaku firmowego, kompletnej nazwy i koniecznych danych o firmie (adres, numer telefonu, strona www i adres e-mail). Rozmiar wizytówki najodpowiedniej dopasować do standardowego wizytownika. Kolorystyka wizytówki powinna uwzględniać barwy firmowe.


Typowe dane zamieszczane na wizytówce to cała nazwa jednostki, logo, imię jak też nazwisko, stanowisko służbowe. Grafika na pojazdach Wrocław to kolejny fragment wizualnej identyfikacji przedsiębiorstwa - ofertę znajdziesz Sprawdź na stronie.
2019/05/14, 12:45
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.