Działalność agencji reklamowej mieści całościowe projektowanie oraz przeprowadzanie kampanii marketingowych przez: projektowanie oraz umieszczanie reklam w publikatorach drukowanych, radio, środkach masowego przekazu, internecie a także innych publikatorach, projektowanie i umieszczanie reklam zewnętrznych w formie tradycyjnych tablic reklamowych, gablot, paneli balonów reklamowych, ekspozycji okiennych, reklamy na pojazdach i autobusach itd., dystrybucję oraz doręczanie prospektów jak też próbek marketingowych, tworzenie stoisk a także innych konstrukcji oraz miejsc wystawowych, prowadzenie kampanii marketingowych oraz pozostałe usługi marketingowe mające na celu przyciągnięcie albo utrzymanie klientów.

Napisane przez: Jeffrey Beall
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Agencja marketingowa nie jest działalnością regulowaną, a zatem nie są wymagane żadne zezwolenia jak też koncesje. Musimy jednak przestrzegać wymagań ustawowych w zakresie praw autorskich w reklamie, barier tematycznych jak też prawa konkurencji. Dobrze jest znać notacje ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim oraz prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieprawej konkurencji: ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych powiada, że tworząc
reklamę kreuje się dzieła. W momencie utworzenia utworu przez pracownika wszystkie prawa autorskie nabywa pracodawca. Poznaj Centrum Kreacji i Marketingu.
Agencja brandingowa ma 2 lata od chwili przyjęcia utworu na jego rozpowszechnienie. Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieprawej konkurencji zakazuje fałszywego oznaczania
firmy, wprowadzającego w błąd oznaczania pochodzenia geograficznego artykułów albo usług, naśladownictwa artykułów, nieuczciwej reklamy, itp.
Jeżeli chcesz przeczytać więcej informacji na ten temat, to sprawdź ten odnośnik - jest tutaj bardzo
świeża treść dotycząca takiej tematyki.
Jeśli naszym produktem jest spot będący w sprzeczności z godziwymi obyczajami, uchybiający godności ludzkiej, wprowadzający odbiorcę w błąd, odwołujący się do uczucia strachu, do zabobonów, to może on zostać zakwalifikowany jako marketing noszący oznaki nieuczciwej rywalizacji (art. 16 ww.
Zobacz jakie ekstra źródło (
http://propertyapart.com/oferta-tanie-noclegi-centrum) zostało naszą inspiracją. Nie będziesz żałował i z chęcią przeczytasz wpisy o tym interesującym temacie. Kliknij w ten link.
ustawy). Zapoznaj się z ofertą tej agencji brandingowej.