Tworzymy agencję reklamową

Działalność agencji reklamowej mieści całościowe projektowanie oraz przeprowadzanie kampanii marketingowych przez: projektowanie oraz umieszczanie reklam w publikatorach drukowanych, radio, środkach masowego przekazu, internecie a także innych publikatorach, projektowanie i umieszczanie reklam zewnętrznych w formie tradycyjnych tablic reklamowych, gablot, paneli balonów reklamowych, ekspozycji okiennych, reklamy na pojazdach i autobusach itd., dystrybucję oraz doręczanie prospektów jak też próbek marketingowych, tworzenie stoisk a także innych konstrukcji oraz miejsc wystawowych, prowadzenie kampanii marketingowych oraz pozostałe usługi marketingowe mające na celu przyciągnięcie albo utrzymanie klientów.


agencja reklamowa
Napisane przez: Jeffrey Beall
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Agencja marketingowa nie jest działalnością regulowaną, a zatem nie są wymagane żadne zezwolenia jak też koncesje. Musimy jednak przestrzegać wymagań ustawowych w zakresie praw autorskich w reklamie, barier tematycznych jak też prawa konkurencji. Dobrze jest znać notacje ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim oraz prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieprawej konkurencji: ustawa z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych powiada, że tworząc reklamę kreuje się dzieła. W momencie utworzenia utworu przez pracownika wszystkie prawa autorskie nabywa pracodawca. Poznaj Centrum Kreacji i Marketingu.


Agencja brandingowa ma 2 lata od chwili przyjęcia utworu na jego rozpowszechnienie. Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieprawej konkurencji zakazuje fałszywego oznaczania firmy, wprowadzającego w błąd oznaczania pochodzenia geograficznego artykułów albo usług, naśladownictwa artykułów, nieuczciwej reklamy, itp.

Jeżeli chcesz przeczytać więcej informacji na ten temat, to sprawdź ten odnośnik - jest tutaj bardzo świeża treść dotycząca takiej tematyki.

Jeśli naszym produktem jest spot będący w sprzeczności z godziwymi obyczajami, uchybiający godności ludzkiej, wprowadzający odbiorcę w błąd, odwołujący się do uczucia strachu, do zabobonów, to może on zostać zakwalifikowany jako marketing noszący oznaki nieuczciwej rywalizacji (art. 16 ww. ustawy). Zapoznaj się z ofertą tej agencji brandingowej.


Żeby nie zostać pociągniętym do odpowiedzialności za naruszenie prawa godziwej konkurencji w związku z opracowaniem jak też rozpowszechnianiem bezprawnej reklamy (np. za opracowanie niesolidnej reklamy porównawczej) warto zastanowić się nad kooperacją z prawnikiem, jaki rzetelnie a także fachowo mógłby poradzić w danych tematach.
2019/08/16, 07:27
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.