Kwestie o których trzeba pamiętać przy wymyślaniu reklamy typu outdoor.

Każdy, kto będzie zajmować się kampanią reklamową wie o tym, że istnieją wyznaczniki o których trzeba pamiętać przy projektowaniu reklamy typu outdoor, gdyż jest to nietypowa forma reklamowa. Mianowicie, przede wszystkim należałoby skierować uwagę na założenia tej akcji. Przykładowo, czy chodzi o reklamę mającą na celu wypromowanie określonych produktów albo świadczeń, czy też będzie chodzić o wzbudzanie popularności jakiegoś wydarzenia.
telebim
Napisane przez: Piotr Drabik
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
W następnej kolejności, trzeba jak najdokładniej przemyśleć, w których punktach reklama taka ma się znajdować, gdyż to właśnie od tego zależy jej końcowy design. Jeśli te dwie podstawowe sprawy będą ustalone to okazja będzie się zastanowić nad pozostałymi kwestiami. Jeżeli będziemy chcieli na coś zwrócić wyraźną uwagę to rozsądnie będzie dobrać za formę prezentacji billboardy - czytaj www.billboardy-reklama.pl/billboardy-krakow.html (czytaj www.billboardy-reklama.pl/billboardy-krakow.html). Są one bowiem widoczne, da się na nich wszystko szczegółowo prezentować i nie trzeba się przejmować, że cokolwiek będzie źle zaprezentowane. Na dodatek, na billboard każdy zwróci uwagę. Naturalnie, jeśli będzie zależeć nam na powodzeniu to musimy upewnić się, że pośród billboard Kraków właśnie nasz się wyróżniał. Zwyczajnie, nie powinien on zaniknąć w porównaniu z innymi. A im większe miasto to tym ważniejsze będzie takie zadanie.

Więcej tekstów

Nowe pojęcia, które znamy, ale których definicji nie znamy. Oto przykłady takich zagadnień

nowe pojęcia w internecie
Napisane przez: Epicantus
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Obecnie stykamy się z wieloma zagadnieniami, które pojawiły się niedawno, najczęściej są to angielskie nazwy. Nie każdy wie o czym mowa, dlatego często mamy tym problem. Postaramy się wyjaśnić trzy bardzo interesujące pojęcia, jakie stale obijają się o uszy.


Jeśli więc ktokolwiek zgłosi do określonej agencji reklamowej zrobienie billboardu to zobowiązany jest w pierwszej kolejności skierować uwagę na to, aby była to agencja jaka zna się na najważniejszych założeniach, a nawet w pewnym stopniu je prześciga. Należy szczegółowo przedstawić osobie, która zajmie się wykonaniem billboardu co powinno się na nim znaleźć - czytaj o różnych formach reklamy (czytaj o różnych formach reklamy). Warto również dostosować się do koncepcji pracowników biura, bo to oni najlepiej są zorientowani w tym, jak musi wyglądać billboard Poznań, by wyróżnił się w odwołaniu do konkurencyjnych.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.