​Jak dbać o klienta? Przede wszystkim profesjonalnie!

W dzisiejszych czasach pozyskanie nowej grupy klientów jest jest całkiem łatwe. Internet daje nam olbrzymie możliwości w zakresie reklamy oferowanych przez nas produktów i usług, przy czym niemałą część pracy związanej z ich promowaniem wykonują sami użytkownicy. W sieci doskonale działa tak zwany marketing szeptany i wzajemne polecanie konkretnych wyrobów. Choć Internet jest niezwykle ważnym narzędziem przy prowadzeniu jakiegokolwiek biznesu, jego siła może stać się zwodnicza i przynieść rezultaty odwrotne do oczekiwanych.


telefoniczna obsługa klienta
Napisane przez: http://www.sxc.hu
Zainspirowane przez: http://www.sxc.hu
Pozwala on bowiem na błyskawiczne zdobycie popularności, ale jednocześnie grozi, że nasza firma zniknie w morzu podobnych przedsiębiorstw. By zapewnić sobie dzisiaj stabilną pozycję na rynku nie wystarczy więc zadbać o przemyślaną reklamę - czy systemy call center są drogie. Równie ważne jest zorganizowanie kompetentnej obsługi klienta. Niestety wielu przedsiębiorców stale lekceważy rolę, jaką odgrywa ten dział w całej firmie. Tymczasem dobrze zorganizowany serwis konsumencki ma niebagatelny wpływ na pozytywny odbiór danej firmy w społeczeństwie i jest jednym z najistotniejszych czynników tworzących jej markę. Osoby pracujące w pionie obsługi klienta powinny zostać odpowiednio przeszkolone po to, by nauczyć się, jak reagować w niezbyt przyjemnych sytuacjach. W większości przypadków ludzie telefonujący na numer serwisu konsumenta są rozczarowani produktem lub usługą i chcą złożyć reklamację.


systemy call center
Napisane przez: Senado Federal
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Nie są to zatem łatwe rozmowy, zwłaszcza że wielu klientów ulega emocjom i przenosi swoje żale na osobę siedzącą po drugiej stronie linii. Pracownik, który miał możliwość wzięcia udziału w specjalnym treningu będzie w stanie uspokoić rozzłoszczonego rozmówcę i przedłożyć mu zadowalające rozwiązanie jego problemu - Debesis. Warto więc zainwestować fundusze w profesjonalne szkolenie dla członków swojego zespołu. Rzeczą, bez której trudno sobie wyobrazić sprawnie funkcjonujący dział obsługi klienta jest również odpowiednia technologia. Innowacyjne systemy call center zapewniają wysoki poziom obsługi telefonujących osób, a przy tym bardzo ułatwiają pracę wszystkim członkom serwisu konsumenckiego.
2019/05/16, 02:42
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.