Przewoźnicy mogą zapewnić ciekawą ofertę reklamową. Poruszająca się
reklama może sprawić, że przekaz trafi do ogromnej liczby potencjalnych klientów.
Atutem formy promocji outdoorowej, takiej jak reklama na autobusach jest ciągły kontakt przekazu reklamowego z mieszkańcami miasta.
Do dyspozycji reklamodawców przewoźnicy
udostępniają zewnętrzną powierzchnię pojazdu, ale także w środku autobusu można umieścić niestandardowe formy reklamy.
Jeśli takiego rodzaju problematyka jest dla Ciebie istotna, to koniecznie zerknij na serwis (
http://www.studioprinter.pl/litery-przestrzenne/), który bez wątpliwości również przyciągnie Twoją uwagę!
W kwestii takiej jak reklama autobusy Szczecin przykładowo ma do
zaoferowania kilka opcji. Jeśli chodzi o reklamy na powierzchni zewnętrznej pojazdu, proponuje się: tył pojazdu (możliwość z szybą), bok pojazdu (opcja oklejenia szyb wyłącznie na jednym boku), jak też opcjonalnie cała powierzchnia autobusu łącznie z przodem - po przejściu na stronę. Natomiast w środku autobusu można zamieścić formy reklamy takie jak: plakaty papierowe przyklejane na tyłach siedzeń, bądź zamieszczane wyżej przy
pomocy przeznaczonych do tego ramek, jak również nalepki i ulotki.
koszt takich usług ustalany jest indywidualnie, w zależności od ilości pojazdów, jak również czasu ekspozycji.
Jeśli prezentowana tematyka jest godna Twojej uwagi, kliknij szybko tu - ta treść (
https://www.fotoporcelana.net/6-zdjecia-na-krysztale) z pewnością też Cię bardzo zaciekawi.
Ponadto, przewoźnicy oferują możliwość wynajmu powierzchni reklamowych oraz ustawienia nośnika reklamowego na terenie dworca i jego otoczeniu.