Na robieniu i obróbce zdjęć reklamowych możemy zarobić majątek, ale trzeba jeszcze poszczycić się np. wiedzą z zakresu marketingu

Fotografie wykorzystywane w przekazie reklamowym muszą spełniać szereg wymagań i z pewnością nie pozostają podobne to tych, które robimy na co dzień swoim aparatem wbudowanych w telefon. Zresztą samo ujęcie chyba nie pozostaje tak ważne jak późniejsza obróbka. Dla przykładu zdjęcia typu packshot zanim trafią na strony tytułowe folderów reklamowych bądź billboardów, muszą zostać poddane profesjonalnej obróbce komputerowej.

Zdjęcia reklamowe
Napisane przez: brett jordan
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Ta czynność jest zazwyczaj powierzana osobie, która potrafi obsługiwać Photoshopa. Z racji tego, że same umiejętności informatyczne nie zawsze okazują się właściwe, to nad urzeczywistnieniem projektu powinien czuwać człowiek, który zna analizowaną tematykę od kuchni.

Aby przekaz reklamowy był przekonujący, to musi on już na etapie projektowania spełniać reguły, które zostały określone w podręcznikach do reklamy. Wystarczy tutaj nadmienić, że zdjęcia packshot muszą tak eksponować dany produkt, żeby możliwi jego nabywcy mogli skoncentrować swoją uwagę tylko na reklamowanym towarze - . Jeśli tło będzie zawierało zbyt dużą liczbę szczegółów, to sam przekaz może być mało skuteczny.

Wiedzę encyklopedyczną z zakresu opisanego powyżej jesteśmy w stanie przyswoić sobie przeglądając stosowne strony internetowe. Jeżeli wpiszemy w internet sformułowanie zdjęcia reklamowe Wrocław (), to uzyskamy całą plejadę poszukiwanych odnośników. Pewna porcja wiedzy jest w tym przypadku kluczowa, bowiem jest ona jednocześnie rozpoznawalnym znakiem, że taka firma trudniąca się reklamą zna się na rzeczy.

A poza tym przy późniejszych rozmowach z nabywcom o niebo prościej jest znaleźć wspólny język, ponieważ obie strony są w stanie posługiwać się fachową terminologią. Obecnie prezesi praktycznie nie decydują się na samodzielne wykonanie fotografii umieszczanych przykładowo na witrynach internetowych. Wolą wpisać w wyszukiwarkę frazę np. zdjęcia reklamowe Wrocław.

Powody powzięcia takiej decyzji bywają proste do eksplikacji. Niedoszłych usługobiorców przyciąga przede wszystkim profesjonalizm promowanej marki, więc nieodpowiednie fotografie są w stanie wpłynąć w ujemny sposób na jej postrzeganie. A to już w konsekwencji przynosi więcej start niż pożytku, bo może uszczuplić grupę osób zainteresowanych konkretnym dobrem bądź usługą. A tego, jak wiadomo, koniecznie pragniemy uniknąć.
2019/03/14, 08:20
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.