W jaki sposób doskonale się zareklamować i nie utracić przy tym fortuny – rzućcie okiem

Jak się mówi – reklama to dźwignia handlu. To ona czyni, że określony towar czy usługa są mocniej rozpoznawalne, z większą chęcią kupowane, a nawet… wręcz pożądane. Reklama zawsze była, jest dzisiaj i zapewne będzie ważna jeszcze przez wiele lat.


Jednakże nie każda forma reklamy jest dobra dla każdej firmy. Zawczasu należy przeanalizować, który sposób będzie najlepszy – w Internecie, w TV, Internecie, w formie ulotki czy sponsoringu. Niestety sporo firm posiada jeszcze dodatkową trudność – to koszt za reklamę. Chociażby przykładowo - ta w TV czy outdoorowa jest dla dużej części niedostępna. Jest jednakże jedna wciąż wieczna. To ulotki. Tak, tak, stare, zwykłe ulotki, którymi posługuje się każdy – i maleńkie, i gigantyczne firmy, i usługowe, i te sprzedające towar. Ulotki takie, jak w robi zarówno kosmetyczka, jak i firma energetyczna, czy instytucja bankowa. Po co?

stojak z ulotkami
Napisane przez: Dancewear Central
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Ulotka przytrzymuje potencjalnego kupującego na dłużej, może zaprezentować genialne fotografie towarów lub zamieścić bardzo angażujący tekst. Może pokazać wszelkie dane telefoniczne i mapę dojazdu. W skrócie – na takiej niewielkiej kartce można zmieścić mnóstwo istotnych informacji. Ulotki są w każdym mieście w naszym kraju. Czy to Warszawa, Wrocław, Katowice, czy Legnica, Kalisz, Zielona Góra – taką formę reklamy można zobaczyć w każdym zakątku, na chodnikach, w skrzynkach listowych, jako wrzutki w prasie. Zostaje tylko jedna sprawa – drukowanie ulotek. Gdzie to zrobić?


Aktualnie to bardzo proste. Starczy zasiąść przed laptopem, wstukać w wyszukiwarkę ‘drukowanie ulotek’ i zacząć przeglądać strony www drukarni, które to proponują. Przy poszukiwaniu można dopisać również nazwę miejscowości (przykładowo - Warszawa), chociaż to może być bardziej atrakcyjne dla osób, które chcą później samodzielnie odebrać paczkę z towarem. Teraz – w świecie Internetu – wszystko można załatwić zdalnie i czekać spokojnie na kuriera w swoim domu albo w siedzibie firmy. A później rozdać swoje ulotki po mieście i czekać, aż rzesza klientów przybiegnie do naszego sklepu lub salonu.
2019/05/01, 21:40
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.