Analiza wymagań ciągle musi okazać się przeprowadzana

Gdy przedstawiamy własne usługi klientowi, musimy rzetelnie się dowiedzieć, czego on od nas oczekuje, jaka jest jego wizja w sprawie danego tematu. Jedynie wówczas możemy mieć pewność, że robimy wszystko dokładnie tak jak musimy, a klient zadowolony z naszej pracy będzie chciał za nią zapłacić i jeszcze poleci nasze usługi następnym odbiorcom.
Biznesmen
Napisane przez: ricciofix
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Nieprawdopodobne w tym wszystkim okazuje się być to, że tego typu analiza wymagań - analiza wymagań IT z - powinna być zrobiona jeszcze przed podpisaniem ostatecznej umowy, tak abyśmy mieli pewność, że wszystkie najważniejsze sprawy będą w niej ujęte, a wszystkie niejasności będą wyjaśniane właśnie w oparciu o stworzoną umowę, w której wszystkie oczekiwania będą rzetelnie wypisane.

Odbywają się specjalne kursy na ten temat

Więcej tekstów

Szkolenia dla firm zyskują coraz większą popularność, z jakiej przyczyny tak się dzieje?

szkolenia
Napisane przez: aditus foundation
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Lekcje instruktażowe, na których kadra danego koncernu zmuszeni byli wysłuchiwać nic nie wnoszących wykładów pomału usuwają się w cień na rzecz innych, tworzonych specjalnie dla danej firmy.Jest wiele przyczyn, czemu jako zatrudniający powinieneś zainteresować się ofertą szkoleń dedykowanych.


Jeśli chcemy mieć gwarancję, że nasza firma zawsze będzie wypełniała oczekiwania przekazane jej przez klienta, a ludzie którzy będą z nim dyskutowali, będą umieli wszystko dokładnie uzgodnić, to należy powiedzieć, że odbywają się specjalne szkolenia z przeprowadzania takiej analizy. To właśnie na nich opowiada się, co warto robić, żeby efekt całkowity był prawidłowy z wizją klienta, w jaki sposób stawiać pytania, aby powtarzać to co klient (patrz szczegóły) opowiedział za pomocą swoich zwrotów, by zobaczyć, że wszystko właściwie pojęliśmy.

Spotkania biznesowe
Napisane przez: SCA Svenska Cellulosa Aktiebolaget
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Im więcej się dowiemy na ten temat, tym znaczniejsza będzie szansa, że po takim szkoleniu łatwiej będzie nam pojąć roszczenia pokazywane przez kontrahentów.

Od tego może zależeć pozycja firmy

Od poziomu satysfakcji kontrahenta, z wyświadczonej mu usługi, może zależeć czy tych klientów będziemy posiadać coraz więcej. Gdy dokładnie będziemy znali wymagania swoich klientów, to łatwiej będzie nam podążać do ich wypełnienia, a wówczas wzajemne zadowolenie będzie dużo większe.
2018/07/11, 17:31
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.