Gazetki promocyjne. Ciekawe źródło wiedzy na temat oferty okolicznych sklepów, czy perfekcyjnie przemyślane narzędzie marketingowe?

Duże korporacje handlowe oraz hipermarkety używają wielu technik reklamowych aby dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Wielkość wcześniej wspomnianych firm pozwala im na wykorzystanie w tym celu względnie dużej kwoty.
zniżka
Co ciekawe obok reklam promocyjnych w telewizji, reklam w prasie jak również kampanii outdoorowych, najbardziej skuteczną, a w szczególności najmocniej zauważalną, formą reklamy są gazetki promocyjne. Doskonale trafiają one do precyzyjnie określonego targetu - czyli do osób zamieszkujących okoliczne dzielnice. Ludzie, których zadaniem jest rozesłanie tego typu broszur, niezwykle często nie przejmują się zakazami i dostarczają gazetki promocyjne wprost na nasze wycieraczki a nawet wieszają je na klamkach. Wielu osobom może wydawać się to niepotrzebne, ale badania ukazują, iż tego typu osób jest znacznie mnie aniżeli tych, którzy z ciekawością przeglądają akcje promocyjne i wyprzedaże lub porównują cenę tego samego produktu w poszczególnych sieciach handlowych lub w internecie :.


Więcej tekstów

Intrygujące promocje i tanie towary w gazetkach promocyjnych

Przeglądając gazetki promocyjne możesz natknąć się na wiele fascynujących i nadzwyczaj atrakcyjnych promocji. W dzisiejszych czasach każdy sklep, marka czy też firma reklamuje się między innymi za pomocą gazetek promocyjnych. Takie gazetki są wspaniałą formą reklamy, bo w nietrudny sposób docierają do ogromnej liczby Klientów.


Czy taki sposób dotarcia do odbiorcy jest dobry także dla innych branż?

wyprzedaże
Napisane przez: wyprzedaże
Zainspirowane przez: flickr.com
Wiele osób wie o sile omawianego tu medium, aczkolwiek tylko część z nich wie, że za tym jak się wydaje nieszkodliwym materiałem reklamowym stoi cała batalia specjalistów. Wyjatkowo istotną rolę pełni papier i jakość wykonania. W zależności od standardu punktów sprzedaży - sieci handlowe inwestują ogromną ilość pieniędzy w tworzenie broszur promocyjnych. W przypadku sklepów dla przeciętnego odbiorcy - sytuacja kształtuje się inaczej. Gazetki drukowane są na gorszej jakości papierze - a dla reklamodawcy liczy się mnogość podanych w nich informacji. Duże znaczenie ma kolorystyka i typografia designu broszury. A już najważniejszą kwestią jest dobór produktów, które się w takiej gazetce znajdą. Muszą być one dostosowane do najbardziej podatnych na przekaz grup społecznych, a więc świeżo upieczonych rodziców i ludzi starszych.

2018/06/21, 19:16
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.